Pracownik
główny specjalista
Zakres obowiązków:

Główny Specjalista ds. obsługi administracyjnej sieci i usług sieciowych:

  • Prowadzi obsługę administracyjną  Sekretariatu Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego.
  • Sprawuje nadzór nad kompletnością i prawidłowością dokumentacji wpływającej do jednostki przed przekazaniem jej do dalszego procedowania.
  • Zarządza obiegiem i prowadzi wewnętrzny rejestr korespondencji i dokumentów wpływających do, jak i wychodzących z CSiWT
  • Nadaje odpowiednie numery poszczególnym sprawom, zgodnie z obowiązującym w uczelni Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt (JRWA).
  • Zarządza obiegiem dokumentów, a także prowadzi rejestr zapotrzebowań, zamówień, faktur oraz protokołów odbioru (do zakupów realizowanych przez CSiWT w zakresie sieci oraz usług sieciowych i telekomunikacyjnych, a także sprzętu komputerowego i oprogramowania).
  • Rejestruje zgłoszenia dotyczące awarii sieci komputerowych i telefonicznych, a także zlecenia na wykonanie usług świadczonych przez CSiWT, dotyczących funkcjonowania sieci komputerowych i telekomunikacyjnych, napraw, konserwacji lub modernizacji sprzętu komputerowego, instalacji oprogramowania oraz innych zgłaszanych problemów z obszaru IT.
  • Archiwizuje dokumentacje administracyjną związaną z funkcjonowaniem jednostki w obszarze sieci komputerowych i telekomunikacyjnych.
  • Sporządza opisy do dokumentów finansowych, w zakresie zakupów materiałów eksploatacyjnych, urządzeń, funkcjonowaniem sieci komputerowych i telekomunikacyjnych oraz usług z nimi związanych.
  • Pomaga w przygotowywaniu dokumentacji do postępowań o udzielanie zamówień publicznych  (związanych z funkcjonowaniem sieci komputerowych i telekomunikacyjnych oraz sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego).
  • Uczestniczy w sporządzaniu i przygotowywaniu informacji niezbędnych do realizacji zadań sprawozdawczych, raportów i analiz, związanych z funkcjonowaniem jednostki.
  • Rozlicza koszty związane z funkcjonowaniem i użytkowaniem sieci komputerowych, telekomunikacyjnych oraz usług sieciowych.
  • Rozlicza czas pracy pracowników związanych z funkcjonowaniem sieci komputerowych i telekomunikacyjnych oraz usługami sieciowymi.
  • Pomaga w sporządzaniu planu urlopów, terminarza spotkań, szkoleń, delegacji.


clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
Przejdź do treści