Pracownik
samodzielny referent
Zakres obowiązków:
  • Współdziała ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu Opolskiego, podmiotami i instytucjami zewnętrznymi, w zakresie obsługi administracyjnej i kancelaryjnej zadań Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego w obszarze utrzymania ruchu obiektów i wsparcia technicznego.
  • Obsługuje konto techniczne jednostki w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) dedykowane do zadań jednostki w obszarze utrzymania ruchu obiektów, wsparcia technicznego i rozliczeń.
  • Zapewnia prawidłowy obieg dokumentów dotyczących utrzymania ruchu obiektów, wsparcia technicznego i rozliczeń, wpływających do, i wychodzących z jednostki, zgodnie z obowiązującym w uczelni procedurami.
  • Uczestniczy w opracowywaniu dokumentów związanych z funkcjonowaniem jednostki w zakresie utrzymania ruchu obiektów, wsparcia technicznego i rozliczeń.
  • Weryfikuje poprawności i kompletności otrzymywanych zleceń, a także kwalifikuje i przyporządkowuje zakres prac do danego zespołu roboczego (brygady).
  • Uczestniczy w pracach dotyczących zapewnienia zaopatrzenia jednostki i podległych pracowników w artykuły i materiały niezbędne do realizacji zadań jednostki.
  • Prowadzi miesięczną ewidencję, w tym kartę eksploatacyjną samochodu służbowego, będącego w dyspozycji Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego.
  • Sporządza miesięczna ewidencję czasu pracy oraz wykaz pracowników zatrudnionych w warunkach szkodliwych.
  • Współpracuje z przełożonymi i współpracownikami w zakresie sporządzania planu urlopów i terminarza spotkań.
  • Zarządza obiegiem dokumentów i prowadzi wymagane rejestry zapotrzebowań, zleceń, zamówień, faktur oraz protokołów odbioru w zakresie utrzymania ruchu obiektów i wsparcia technicznego oraz rozliczeń.
  • Uczestniczy w sporządzaniu raportów realizacji umów, planów oraz sprawozdań w zakresie dostaw/usług/robót na potrzeby Biura Zamówień Publicznych w zakresie realizacji zadań związanych z utrzymaniem ruchu obiektów i wsparcia technicznego.
  • Uczestniczy w sporządzaniu i przygotowywaniu; sprawozdań i informacji niezbędnych do realizacji zadań sprawozdawczych, raportów i analiz, związanych z funkcjonowaniem jednostki w zakresie utrzymania ruchu obiektów i wsparcia technicznego oraz prowadzonych rozliczeń.
  • Uczestniczy w przygotowywaniu dokumentacji koniecznej do przeprowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych na dostawy/usługi/roboty.
  • Sporządza oraz weryfikuje kompletność i poprawność formalną dokumentów w zakresie przygotowywanych zapotrzebowań, zamówień, protokołów, umów na dostawy i usługi związane z utrzymaniem ruchu obiektów oraz wsparciem technicznym (przed ich przekazaniem do dalszego procedowania).
  • Archiwizuje dokumentację administracyjną związaną z funkcjonowaniem jednostki w obszarze utrzymania ruchu obiektów i wsparcia technicznego.
  • Wprowadza dane z otrzymanych faktur dotyczących zakupów materiałów eksploatacyjnych, urządzeń, usług i innych zakupów do Centralnego Rejestru Faktur.
  • Sporządza opisy do dokumentów finansowych, związanych z utrzymaniem ruchu obiektów.
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:00 – 15:00
wtorek07:00 – 15:00
środa07:00 – 15:00
czwartek07:00 – 15:00
piątek07:00 – 15:00
Przejdź do treści